Tuesday, March 1, 2011

Mast Gaaand Wali Ritu Ki Chudai
This is Waseem here with another new real story of mine reply me on guyin4women@yahoo.co.in I have written a few stories of mine and now am writing my new story that happen a week back with me. As I told you I am very attracted to big ass married lady it happen last week when I went to attend my friend’s wedding in Delhi. I use to talk to lady name Ritu from Delhi on net and some time we talk on phone too. I have just seen her on cam she is very hot and got big ass around 40 her full figure is 38 34 40
I love big ass and she is 39 years old with two kids one is of 18 and the girl. I have messaged her that I am coming to del on so and so date and willing to be with her for couple of days and she managed to call me to her home as her who is running a some steel business so was not in del went somewhere else….so after attending my friends marriage I went directly to her house and i was amazed to see her so beautiful in real although she has big boobs and big ass she was so cute and her face is like mamta kulkarni…I complemented her saying u r so beautiful and sexy
I never imagined u like that she said thanks and we went inside her flat…. it was Tuesday 10 am in the morning her kids were gone to school and we were alone at home she ask me to get fresh and as soon as i get fresh she had some breakfast for me we both had breakfast she was wearing a black salwar kameez she was looking wonderful I can see her bra on her boobs it was pink…and I told her that I came here to have you she smiled and said I know that’s what I want from you I have seen u on cam and dreamt of u many times and keep my panty wet thinking of you.
I was so amazed to hear that, I told her that aap ki boobs aur gaaaaaaand bohat hi mast hai mujhe badi gaand wali lady bohat pasand hai she said haan pata hai saare ladkoon ko gaand pasand hai mai jab bhi market jaati hoon koi na koi jawaan ladka meri gaand ghoorta rehta hai kuch to aake teka bhi laaga jaate hai mujhe bhi bohat accha lagta hai jab koi meri badi gaand dekhta hai ya use touch karta hai…dheere dheere mai baat karta hua us ke khareeb aagaya aur wo jhat se mujhe kiss karne lagi aur kehne lagi itni dear kyon laga rahe hoon itni mast aunty tumhaare samne hai tum to bohat sharmaate hoo ye kehte hue
Us ne mere hoonth choomliye aur smooches karne lagi mai bhi us ke face per ek hath rakha aur doosra hath us ki peet per rakh ker us ki peet se le ker gaand tak sehlaanelaga wo bohat mast ho rahi thi aur us ne mera Tshirt nikal diya aur maine us ke kameez ki zip nikal di aur use us ke skin per apna hath phernelaga us ka bra ka huk bhi nikal diya aur saari kameez nikaldi us ke nipples dekh ker mai hairaan rehgaya pinkesh red color ke ek inch ke bade bade nipples the aur aaisa lag raha tha ke us pe kaafi saara doodh hooga but jab us ne kaha ke doodh sirf bacha hoone ke time per hi aata hai mai has pada aur us ke boobs
Se khelne laaga aur nipples dabane choosne chatne laga wo mujhe kiss kar rahi thi maine apna jeans utar diya jaldi se aur us ke salwar bhi kholdi us ne black color ki panty pehni thi jaali wali aur us ke chote chote chut ke baal nazar aarahe the aur us ki chut bohat goori thi maine panty ke uper se hi us ki chut sehlana shiroo kar diya aur wo mast hoone lagi maine us se kaha ke tumhaari chut bohat hi mast maske ki tarha hai to us ne kaha ke maske me apna bambu dal de na mere raaja…mai ne us ki panty utardi aur wo mujhe naked jism per kiss karne laagi mai ne us ki gaand sehlaai aur dono gaand ke parts ko alag alag karke sath
Karne laga aur us ke gaand ke ched ko apni finger ki touch dene laga wo bohat his mast ho rahi thi phir maine use litaya aur us ki chut chaatnelaga wow kya mast chut thi us ki wo mooaning kar rahi thi aaaa uuuummm  mai aur zoor se us ki chut chatnelaga aur wo mere sar ke baal pakadker dabati rahi aur moaning karti rahi maine choos choos ker us ki chut se ras nikal diya aur us ke ras ko chatne laga wo bohat moan kar rahi ti aur kehne lagi meri chut me apna lund daldo mere raaja…mai dheere se us ki chut ke lips sehlaane laga aur apne lund se us ki chut ke lips per apna lund pherne laaga wo bohat tadap rahi
Thi mera lund lene ke liye maine dheere se us ki chut me apna lund dal diya mera lund poora ka poora us ki chut me tha aur wo mast ho gai thi us ki chut bohat hi khuli hui thi aur boaht hi mooti bhi thi mujhe bohat maaza aaraha tha us ke soft naked badan ko mai apne haathon se masal raha tha aur boobs zoor zoor se dabaraha tha aur wo moan kar rahi thi mai ne use dheere dheere chodna shiroo kiya aur wo moan kar rahi thie aaaaaaaa mere raaja chodooo mujhe zoor se choodo bohat tadpaaya hai tune mujhe ab khood chod chod ker meri pyas bhujaoooo plz mujhe zoor zoor se choodo mai aur speed badata gaya aur zoor
Zoor se jhatke deta raha aur wo moan karti rahi mere balls us ki gaand per slap ka rrahe the to chat chat ki awaz aarahi thi aur mai bohat zoor zoor se chod raha tha use aur wo bhi mera khoob saat de rahi thii….phir maine apna load us ki chut me daal diya aur hum dono kuch der ek dusre ke uper lete rahe … kaareeb 10 min baad maine us ke boobs chatne shooru kar diya aur phir us ke uper chad gaya aur apna lund us ke moo me de diya aur wo mera lund choosti rahi mai phir us ke boobs ke beeche me apna lund
Dal ker use boobs fuck kiya phir mai ne use kaha meri jaan ritu tumne to mujhe asal cheez to di hi nahi hai jis cheez ka mai deewana hoon..wo boli mere raaja mujhe paata hai tumhe gaaand marna bohat pasand hai aur meri gaaand tumhaare liye tayaar hai..jab us ne ye kaha to mai bohat excited ho gaya aur vaise bhi meri kamzoori baaadi gaand hi hai tomai ne use ulta kiya aur us ki mooti gaand chatne laga aur daabane laga us ki gaaand kya mast soft thi goori goori gaand wo bhi mast soft bohat hi maaza aaraha tha us ki gaand ka ched pinkish brown tha mai use chatne laaga wo moan kar rahi thi…us ki gaand ka ched
Bhi khula tha but was tight enough for my lundmaine us ki gaand ke uper thoda apna salaiva lagaya aur apne lund ka topa us ki gaand ke hole per rakh diya aur us ki gaand me dheere dheere apna lund dalne laaga wo zoor zoor se moan kar rahi thi aur bol rahi thi mere raaja aaj tum meri gaand mar mar kar use laal kardo ..mai khush ho gaya aur us ki gaand me dheere dhere apna saara lund dal diya aur use fuck karne laaga wo zoor zoor se moan karti rahi aur mai zoor zoor se us ki gaand marta rha khareeb 20 mins
Fuck karne ke baad maine us ki gaand me apna ras chod diya aur jo bakhi nikal raha tha use us ke moo me de diya aur khushi khushi mera juice chatne laagi aur kehne laagi tumhaara juice to bohat tasty hai…maine use thanks kaha aur kuch der wo mera lund chusti rahi phir hum dono wahin let aur… phir hum log fresh ho ker lunch kiya aur mai apne hotel chala gaya……please mujhe reply karna meri id per guyin4women@yahoo.co.in aur jo bhi lady hyderabad me real me chudna chahti ho to plz mujhe email kare jis ki gaaaaaand badi ho wo to bas mujhe hukm kare mai haazir ho jaoonga.

No comments:

Post a Comment